Intimna Ispovest Danilosti: PONOVO SE SMEJEM

Pre početka interview-a Danilost je istakao kako ga je Suza Mančić oduševila. "Pokazala se kao carica, jer je to prebrodila!" I on sam ima zdravu rumenu boju, pa nema bojazni za ovaj svet.

Račva: Nešto za početak?
Danilost: Nije ti ovo spomenar! I bez tačkica! I ne naginji se kroz prozor!

Račva: Dobro de Danilo, šta ti bi da napustiš bend neposredno pre izlaska dema?
Danilost: Stvar je u tome, - piši - da, što sam bio nezadovoljan statusom u tom bendu jerbo, a mogu slobodno reći da sam bio zlostavljan...
Račva: Coa, je l'?
Danilost: Da, ma ne. Terali su me da proučavam neke naopake tehnike pevanja zasnovane na okultizmu i šamanizmu. Ako bih slučajno nešto pogrešio, terali bi me da klečim na kukuruzu a ponekad bi me zaključavali u (vlažnoj i memljivoj) prostoriji za probe, tako da sam bio prisiljen da tamo provedem noć do svanuća. Tu presiju nisam mogao da podnesem, zato sam odlučio da izađem iz toga!

Račva: ...O.K. Ko je ta devojka?
Danilost: (Smeje se) Da, ko je ta devojka!

Račva: Kako se osećaš sada kada je to leglo?
Danilost: Ponovo se smejem.

Račva: Danilo šta je sledeće?
Danilost: Trenutno učim da stepujem. Ovih dana izlazi novi album "Elektro Lasta", veliko i E i L...
Račva: Koje L, u eLektro, ili u Lasta?
Danilost: Lasta, (ranije "Ćurov potencijal i smrt Vere Čukić")...
Račva: Piše li se Vera Čukić velikim slovom?
Danilost: Valjda, ne znam; Album se zove "ONAJ KO JE ODABRAN" i ima 9 (devet) pesama. Potencijalni hit je "Guzata Tinejdžerka"!
Planiram uskoro da počnem da snimam solo album u šta će da budu uključeni (i pored svih tortura) članovi "Manisenta". Konačno osnovan je i novi bend "Krasni" (ex Bruka)...
Račva: EPP blok...
Danilost: ...u kome će svirati (diljem sveta poznati) Cepa Tepa, Pujo, Pocerac, Vuk, Toma Pan, i naravno Ja, tj Đoro!